oğlum 3 aylık ve rota aşısı yaptırdım salı günü fakat aşıyı Pazartesi akşam aldık ve dolaba koyduk eczacı bize dolaba koyun aşıya giderken buz kütlesine sarın götürün dedi bende aynısı yaptım ve götürdüm ebe ben asla bu aşıyı yapmam bu aşı bozulmuştur dedi ve bebeğin öle bilir dedi bende tekrar aşı aldım 315 tl iki defa ödemek zorunda kaldım ilk aşı gerçekten de bozulmuşmudur ?