pivpivpivahmedmuhsin Pasa-2727 Hepsini de Solgar kullanıyorum. İçeriğine güvendiğim tek takviye markası. Bunlar bitince folat, b12 ve omega 3 e başlayacağım. 💕
kdjdj beyzanuroz eklem rahatsızlığı da yapıyormuş gözüm korktu açıkçası. İçmekte istiyorum çünkü sıfır iştah bilemiyorum ya
pivpivpivahmedmuhsin Pasa-2727 Evet. Hepsi tok karna içiliyor ama. Bu markada demir bile tok karna. Ona rağmen iştahım açıldı. Su içme sıklığım da arttı. Değerlerimin düşüklüğünden yiyemiyormuşum sanırım.
brvnkr Pasa-2727 marketlerdekı sütü kullandım cnm bıde zorla ye yemeğı benımde ilk başlarda yok tu iştahım yıye yıye alıştım
brvnkr Pasa-2727 56 kiloyum şuan banada öyle yapıyorlardı çok zayıfsın dıyorlardı bı hastalıgın mı var dıyorlardı
Pasa-2727 brvnkr Nasıl ilerledin cnm anltrmisn kahvaltıya akşam yemeği öglen yemeği gibi belirli saatlerde mi yedin yoksa düzensz bı şekildemi
brvnkr Pasa-2727 sabah kahvaltıda kaşar peynırı yumurta pekmez tahın yedım. Makarna tavuk et çok sık yedım ayran Kuruyemiş. Tatlı şeyler yıyordum düzensız yedım yıne kılo aldım ama ekmekle yemeklerı yıyordum