pivpivpivahmedmuhsin Pasa-2727 Ben hep 43-45 kilo arasıydım. Hamilelikte ilk kez 68 i gördüm. Benim gördüğüm en yüksek kilo 52 falandı. İştahım çok garip. Bir hafta kahve dışında hiçbir şey yiyemem. Sonra iştahım açılır aşırı yerim ve yine kapanır. Anoreksiya boyutuna gelecek diye çok korktum ve tahlillerimde eksik olan değerlerime bakıp takviye kullanmaya başladım. 1 aydır çok şükür hep iştahım var ve hep yemek yiyorum. Enerjim de yerine geldi. Dünya varmış resmen. Değerlerinize baktırın isterseniz.
pivpivpivahmedmuhsin Pasa-2727 Demir, folat, d vitamini, magnezyum ve daha bir sürü şey. 😁 Şu an demir, d vitamini ve magnezyum kalsiyum çinko karışık takviye kullanıyorum.
pivpivpivahmedmuhsin Pasa-2727 Hepsini de Solgar kullanıyorum. İçeriğine güvendiğim tek takviye markası. Bunlar bitince folat, b12 ve omega 3 e başlayacağım. 💕
beyzanuroz Pasa-2727 ben alamıyordum sonra kilo aldırici toz kullandım istediğim kiloya ulaştım çok şükür
kdjdj beyzanuroz ben onu kullandım ama sonradan rahatsızlanan bir çok insan olmuş bıraktım evde var ama içmiyorum :(
beyzanuroz Pasa-2727 forx5 dıe bi ilaç istersen danisanimin numarasını özelden atabilirim onla konuşursun
brvnkr Pasa-2727 yağlı süt 12 tane bebe bisküvi Bır tane muz bir tatlı kaşıyı tahin Blenderden geçırıyorum öyle içiyorum
Pasa-2727 brvnkr Benim iştah sıfır hiç cnm yemk istemiyor. 1 bardakmi süt kullandın ve köy sütümü yoksa kutu sütlerdenmi
brvnkr Pasa-2727 marketlerdekı sütü kullandım cnm bıde zorla ye yemeğı benımde ilk başlarda yok tu iştahım yıye yıye alıştım