Öncelikle şunu belirtmek isterim kii 3 çocuk annesiyim.19 yaşında kızım 17 yaşında oğlum ve 9aylık bir kızım var.Hamileliğimde çocuk gelişimi kursuna gittim ve o kadar doğru bildiğim yanlış varmış ki anlatamam size .İlk 6 ay kesinlikle anne sütü ,su dahiii verilmemesi gerekiyor. Evet havalar sıcak ama anne sütünden zaten su ihtiyacını karşılayabiliyor bebekler.Reçel ise az bişey verildiyse bişey olmaz diyemiyorum malesef.Allah bütün bebeklerimizi esirgesin ve korusun .Size evham yapmanız içinde yazmıyorum ama alerjik bir reaksiyon da gösterebilirdi bebek.Sakin bir tutumla annenizi ve etrafinizdakileri uyarın bu konuda.Gecmis olsun bu arada sağlıklı günler dilerim..