Annenize tavrınızı koyun bir daha yapmasın 5 yaşında oğlum 2,5 yaşında kızım var reçel yedirmiyorum gerekli görmüyorum yani sırf şeker olan birşeyi bir faydası olduğunu düşünmüyorum ha benimkiler büyüdü çocuklar talep ederse veririm ama 3 aylık bebeğe de reçel verilmez ya ne faydası var bebeğe daha bağırsağı gelişmedi onun bir de tatlıya alışacak sebze vs yemek istemeyecek ne gerek var olanla olmuşa çare yok kakasını kontrol edin herhangi bir alerji durumu vs olabilir diye onun dışında bol bol emzirin yapacak başka birşey de yok zaten