AlparslanMom61_ gunesumay05 teşekkür ederim sanki biraz fazla uyuyor ama gözlemliyorum normalde emzirmek için uyandırmıyordum kendisi uyanıyordu ama bol bol emzirmeye çalışıyorum uyandırıyorum
biraz_tantana AlparslanMom61_ şuan iyiyiz kaynanamla da görüşmüyorum oğluşu görüşüyor tabiki de ben gitmem evime de almam istediği yerde geberebilir ruh hastası 20 günlük bebeğe pirinç unu mama mı verilir yanına da elma suyu yapmış çıldırmak sinirden gülüyorum 🤣
oylesinebiri__ AlparslanMom61_ bişey olmaz diyenler şaka misiniz delirdiniz mi 3 aylık bebeğe reçel vermek nedir annenizle araniza mesafe koyun şimdiden bunu yapıyorsa ek gıda döneminde kim bilir neler verir çocuğa o yüzden bişey olmaz değil ciddi bi şekilde tavrınizi koyun
umayingooo AlparslanMom61_ küçücük bebek ne kadar yemiş olabilir canım sakin ol en fazla ağzına değdirmişlerdir ama eskiler biraz cahil oluyor uyar şimdiden sakın bal vermesinler organik bal bulup vermeye kalkanı çok gördüm
Nazli7 Ananem 5 aylık bebeğime burger kin milkshake vermiş ben başka yerdeyken ucundan tattı diyor bide Çocuğu bi aldım ağzı mikshake kokuyor şaka gibi Bende delirmiştim haklısınız Su bile vermemiştim daha
kirpapatyasi19 AlparslanMom61_ sen kime cahil diyorsun sozlerine dikkat bu arada yoksa bende agzimdan geleni soylerim yorumlara acik degilsin kotu yoruma cemkirdin😄😄
kader_44 AlparslanMom61_ “normalleştirmiyoruz” sadece tepkinizin fazla olduğunu söyledim ki zaten verdiğine bin pişman etmişsiniz
cLearQueen AlparslanMom61_ sabir ya. Evet dogru demis bnm annem de ben kucukken hep emzigi bala recele bandirirmis. Gereksiz isler. Bisey olmaz korkma ama bidaha yalniz birakma
nursnmh AlparslanMom61_ bi kerelikten ne olacak hic birsey olmaz zamaninda size de vermistir birsey olmuş mu önemli olan tekrari olmamasi bunun için kalp kirmaya gerek yok bence bende bizde emzik alsin diye bütün recellerden verdik çok şükür birsey olmadi emzik de almadi o da ayri bir konu