Kartanesi26_ 10 kezden fazla mastit geçiren biri olarak söylüyorum. Sıcak uygulama yapmayın. Mastitin devamlı olmasına sebep oluyor bence bu. Soğuk uygulama yapıp masaj yapın sonra da sağın. Ben bu şekilde atlatmıştım en sonki mastitimi. Diğer mastitlerim de hep sıcak uyguladım fakat geçirmesine rağmen birkaç gün sonra yine mastit oluyordum. Geçmiş olsun bu arada. İnanılmaz derecede şiddetli bir ağrısı var maalesef