3 4 defa mastit geçirdim. 2 gündür tekrar yaşıyorum antibiyotiksiz toparlamak çok zor oluyor. Genelde süt incisi için kullanıyorlar ama ben mastit olduğumda da yapıyorum epsom tuzlu sıcak suda göğsümü biraz bekletiyorum. Duşta masaj, tarakla göğsü tarama, emzirme ardından soğuk kompres biraz rahatlatıyor ama kesinlikle bi genel cerrahiye görün canım acil olarak ilerlemeden. Çok zor çeken bilir.