Kartanesi26_ Kızlar dün geve sol göğsüm taş gibi oldu sıcak havlu filan yaptım sağmaya çalıştım ama geçmedi el değmiyor resmen kemiklerim sızlıyor ateşim var halsizim ne yapılır bu durumda ?
birmommy Kartanesi26_ banyoda sıcak suyla iyice yıka çıkınca memeyi elinle kökünden başlayıp ucuna doğru sertçe bastır ama cidden sert yapmalısın ki kanallar açılsın felaket can yakıyor ama biraz dayanmalısın ben kendi kendime yapamadım başkasından yardım aldım biraz yumuşamaya başlar sonra makine ile önce masaj modunda sonra sağım modunda iyice boşalt lahana yaprağı ile üzerini kapat rahatlarsın inşallah 🩷
birmommy Kartanesi26_ banyoda sıcak suyla iyice yıka çıkınca memeyi elinle kökünden başlayıp ucuna doğru sertçe bastır ama cidden sert yapmalısın ki kanallar açılsın felaket can yakıyor ama biraz dayanmalısın ben kendi kendime yapamadım başkasından yardım aldım biraz yumuşamaya başlar sonra makine ile önce masaj modunda sonra sağım modunda iyice boşalt lahana yaprağı ile üzerini kapat rahatlarsın inşallah 🩷
Esraaa01 Kartanesi26_ yaşamış biri olarak hiç zaman kaybetmeden doktora git ben yarım saaıt geç gitseydim ameliyata alınacaktım . Göğsünü ultrasonda bakacaklar ameliyatlık değilse antibiyotik vericekler ve iltihaplanmamışsa bebeğini emzirmeni ve o ğöğsünü boşatmanı sağarak en önemlisi iltihap kaparsa bebeğini emziremezsin hiç zaman kaybetme çok ciddi birsey anca yaşayan bilir bu arada antibiyotiksiz geçmez
Esraaa01 Kartanesi26_ herseyi denemiş biri olarak söylüyorum gittiğim hastanede herkes bu durumun o kadar farkında ki çok anlayışlılardı evde zaman kaybedip ameliyatlık olma
birmommy Kartanesi26_ bastırarak masaj yapmalısın süt gelmesi önemli değil tıkalı kanalları açman lazım yada masajdan önce lahana yapraklarını dene sonra masaj yap
mamylatte Kanal tıkalı olduğu için süt gelmiyor eğer üstteki arkadaşın dediği yöntemler işe yaramadıysa hastaneye git crp bakar yğksekse antin verir
Kartanesi26_ mamylatte antibiyotik iğne verdi crp 118 geldi bu süreçte sütümü verebileceğimi söyledi doktor ama benim içime sinmedi antib. Alıyorum sonuçta bi zararı olmaz mı bebişe ?
dgan Sıcak kompres yaptıktan sonra bebeği ters emzir bebeklerin çekiş gücü daha kuvvetli olduğu için acilacaktir ama rahat bir 6-7 dk.emzirmen lazım bir hafta önce bende sizi. Gibi oldjm bu şekilde açıldı . Eğer açılmazsa doktora görünürsün.
eliztosi dgan ters emzirme nasıl oluyor sağ ellle meme c şeklinde tutulur sol ellede bebeğin kafası tutulur doğru mu
Kartanesi26_ Esraaa01 ta ameliyat nasıl oluyor çok korkuyorum 😨 kızıma kim bakacak offf 😔emmiyor zaten sağarak veriyordum makine de hiç çekmiyor hastane tipi olmasına rağmen
Esraaa01 Kartanesi26_ o yüzden zaman kaybetmeyin ameliyat ta göğüsü açıp içini temizliyorlar umarım öyle birsey yaşamazsınız lütfen sonra haberdar edin
Gokturkmom Kartanesi26_ sıcak su ile masaj diyecekler ama kesinlikle önermem çok daha kötü bi duruma girersiniz.Masaj iyi geliyor ama ılık su ile duş alırken olabilir.Ben mastitten 2.gün tamamen kurtuldum antibiyotik sayesinde ve bol emzirme ile.Kullandığım antibiyotik (klamoks bid)
Minikbirprenses Kartanesi26_ antibiyotik siz gecmiyor malesef ve tekrarladı benimki bir kaç kere genel cerrah bakıyor hemen gidince bencr
kubrayaman Ben sıcak su torbası koydum öyle rahatladı direk sağdım el değmiyordu benimde canım yansada
arasmom16 Kartanesi26_ beni sıcak su daha da rahatsız etti hastaneye gittim amoklavin ve parol verdi emzirdiğimi söyledim birde beyaz lahana yaprağını dolapta soğutup göğüsüme kapatıyorum ateşini alıyor ağrıyı kesiyor çok rahatlatti tavsiye ediyorum