lAmMelodi benim icimden de oyle geciyo 😂😂😂😂 aslinda ugrasmiyoruz da olsun diye ama olmasin diye de adam akilli korunmuyoruz da. Olursa basimizin gozumuzun ustune tabiki. Bizim zaten hemen cocugumuz olmuyo biliyosun 3 yıl bekledim alparslani o kadar denemeye, saglik sirunumuz da olmamasina ragmen olmamisti. Belki bu sefer de oyle olcak 😂