YumukluSucurtaa ya hastane olarak degil de doktor olarak evet iyisi kotusu var. Sakarya egitim arastirma hastanesinde iki kere magdur edildim. Biri acilde biri de poliklinik tarafinda. O iki doktora hakkimi asla helal etmiyorum. İki sefer de hungur hungur ciktim hastaneden. Berbat bi vijdan var bazilarinda..