beybitolat bence başka hastaneye gidin küçük bebeklerde ateş riskli biraz benim iki çocuğum da bebekken bu yüzden hastanede yattı dr de başta uyardı ateş olursa hemen getirin diye yinde allah şifasını versin takip edin saat başı alarm kurun kontrol edin belki yorgunluktan uyuya kalırsınız antibiyotik ateş düşürmez onu kullnırken de ateş devam eder ateş düşürücü şurup varsa fitil dönüşümlü kullanın daha iyi olur