Diş sancısıdır sandım 2 gündür iştahsız huysuz uykuda ağlıyo herşeyi ağzına götürüyo derken taaki öğlen ağzından burnunda kusana kadar. Acile gittik apar topar. Gidene kadar ateşi 39.2 ye fırlamış. Hemen ağrı kesici şurup verip soğuk uyguladılar. Boğazında tahriş varmış iltihaplanmış dediler. Şuan ateşi düştü ama nolur dua edin. 5 ay 20 günlük 🙏 ilaçlarını verdim antibiyotik vs. Evde Başka yapabileceğim birşey var mı bilgisi olan varsa lütfen söyleyebilir mi😔