beybitolat 4. Ay aşısından 39.5’a fırlamıştı bebişimin ateşi . Calpol verip soğuk uygulamıştım . Buhar verebilirsin ağzına burnuna rahatlatır . İlaçlarını düzenli ver çok geçmiş olsun . Ayı gayet büyük hiç korkma . 6 aylıkken bende antibiyotik vermek zorunda kaldım 1 haftadan iyileşti