huma216_ bn 1 su bardağı sut ile yapıyordum maxımum 3 gun yediriyordum. 3gunden sonra kalsada atıyordum.yogurt mantıgı gbi az az yapıp taze yedirmekti amaç.uzun surede zaten tadı ve rengi değisiyor.icinde katkı madde olmadığı için.1 bardak sutlede az ve sk yapablirsiniz yani.hic 1 litre ile yapmadım.suyunuda pankek corba ve karismlarda kullanın peynir altı suyuda oldukça faydalı çünkü.