Kalimbanne ara ara kesfetime düşüyor. Daha demin görmüştüm valizle ugurladim kefenle aldım diye yazmış. Çok acı 💔 ne denir bilmiyorum hiç bir teselli cümlesi yetmez ki bu duruma . Allah’ım sabır ve dayanma gücü versin . böyle pislik mahluklar güzelim insanların hayatını mahvediyor . Ülkemizde de adalet yok zaten . Yarın hangi vicdansiz hayatımızı karartcak bilmiyoruz . Allah’ım kötü düşünceli yaratıklardan uzak etsin bizi çocuklarımızı sevdiklerimizi 🥀😢