Kalimbanne ben takip ediyorum,hatta dün katarsis programınıda izledim … Allahım onun gönlüne ferahlık versin.. onun adına o kadar üzülüyorumki,keşke elimden bişey gelse.. ben bile o son anlarında çocukların nasıl korkmuş olabileceğini düşünüp kahroluyorum,ölümlerini kabullenmekte zorlanıyorum.. bu acıyı naısl kaldırıyor bilmiyorum aklım almıyor. Şu an çocuklarına kavuşmak için ölmeyi dilediğine o kadar eminimki.. ahh ahh …