Bugün ölüm yıl dönümü kuzuların. Vahşice babaları tarafından öldürüldüler. Sırf annesi ayrılmak istedi diye. Bir insan nasıl çocuklarına kıyar aklım almıyor. Çocuklar bir de güzel bir de akıllı 😭 Anneyi takip etmiyordum. Ama karşıma çıkıyor keşfette vs. Yani nasıl dayanılır bu acıya. Evlat kaybı zaten tarifsiz bir acı. Bir de öz babalarından olunca daha zordur eminim. Lanet olsun şiddetin her türlüsüne. Çocuklara, hayvanlara, bütün masumlara uzanan eller kırılsın. ..