aslhngn Taze_anne33 ben dalininkini kullanıyorum çok iyi hemen geçiriyo ve beyaz beyaz kalmıyo vücudunda
hepoyleolurzaten___ Taze_anne33 sudocrem mustela ve bepanthol kullandım kesinlike bepanthol çok iyi geldi pişiği hemen geçirdi diğerleri etki etmedi
neslika Taze_anne33 mustela123 Pişik önleyici alerji yaptı. Bepanthol Baby Pişik önleyiciden memnun kaldık.
krcqzm Taze_anne33 valla benim bebiş kız bepanthol baby bize yaramıyor dalının pişik kremi vardı oda yaramadı ben Sudocrem kullanıyorum bazı aralıklarda Hindistan cevizi yağı kullanıyorum şükür Antalya da yaşıyoruz hiç pişik etmedim.
albatross aysebb kızımı mahvetti. Öyle kötü pişik oldu ki beyaz beyaz kabarcıklar attı. İlaçla zor topladı. Sanırım herkese iyi gelmiyor 🥹
MayaliHamur Taze_anne33 buna bebeğin karar vericek mustela almıştım doğumdan önce benim bebeğime iyi gelmedi mesela hastaneden bepanthol bayb hediye etmişlerdi ve o iyi gelmişti hep onu kullandık halada onu kullanıyoruz..
Sosyologaannee Taze_anne33 kili toz haline getir zeytinyağı koy karıştır krem haline getir pişige sür
gnsmm Taze_anne33 oksizinc pembe olan çay ağacı yağı içerir koruma için kullanıyorum pişik olmadık Hiç içerikte güzel.mavi olan da eğer pişik olursa kullanılır balık yağı içerir.yoğun bakım hemşiresiyim önerilerim tecrübeye dayanır;)