cinarim58 pittikmantari_ ben eczane çalışaniyim çoğu kişi onu kullaniyor ama ben hastalara da çok onermezdim. Sonuçta ilaç olarak geçiyor. İçinde kimyasallar daha fazla
alavya Taze_anne33 Penathen pisik kremini tek geçerim. Alman ürünü sadece Rossmann da satılıyor. İnternette de bulabilirsiniz ama
elifjansett Taze_anne33 ben hep sudocrem kullandım sadece şimdi dişten dolayı pişik oldu onda etkisi az oldu , bariyer onarım kremi olduğu için bunun dışında gayet faydasını gördüm
bilgedm Taze_anne33 Normalde bepanthol, biraz kızarıklık görürsem sudocrem, pişik olursa da hametan 👌🏻
cinarim58 Taze_anne33 iki aylık bebeğim ve doğumdan beri bephantol kullanıyorum şimdiye kadar hiç kızarma olmadı. Civilde kampanyası vardı 4 kutu almıştım düzenli sürdum. Kampanyaları da oluyor başlangıç için kullan. Ben iki değiştirmede bir kullanıyorum. Ama sık değiştir yaz aylarinda daha hızlı pişik oluyorlar
cinarim58 Doğumdan beri bephantol kullanıyorum şimdiye kadar hiç kızarma olmadı. Civilde kampanya vardı iki tane 100 gramlık 650 TL ki baya uygun fiyati tavsiye ederim. İki aylık bebeğime düzenli kullanıyorum
damlaasel_ Mustela bıze de ıyı geldı ama kantoron yağı da çok ıyı geldı gun içinde gecırdı direk pişiği bı kaç gün önce bızdede aynı sorun vardı
zerda_arven Taze_anne33 sudocrem kjllanıyorum kızım ayın 8 inde 15 ayına gircek bebe kliği nden beridir kjllanıyorjm çok güzel 1 günde geciriryor pişiği ben bile pişik olduğumda suruyorum 1 günde geçirir çok memnunum