Taze_anne33
Sudocrem kullanıyorum şimdi ama 5 aylık ilk aylarda bir kez pişik gibi oldu onda da zeytin yağı ile hindistan cevizi yağını karıştırdım şimdi de pişik olursa veya kızarıklık hemen bu karışımı sürüyprum iki kez sürmemde pamuk gibi yapıyo kalmıyor pişik çoğu krem boş bence en doğal temiz ulaşımı kolay bi içerk tavsiye ederim tüm annelere