zeyum7 Biz pek pişik yaşamadık ama eğer oluyormuş gibi olursa da hemen mustelanın pişik kremini sürüyorum iyi geliyor
melikekyy Taze_anne33 kesinlikle mustela alti kizarinca sürüyorum diger bez degismeye gecmis oluyor cok iyi
SuMisalii Taze_anne33 her bebeğin bğcudu farklı tepki veriyor. Büyük kızıma musteladan başka hiç biri iyi gelmedi. Ama küçük kızımı da daha kötü yaptı. Eczaneden pişik kremi karışımı aldık küçüğe o iyi geldi.
MihraAda21 Taze_anne33 dermo troysid bire bir tek kullanımda bile o kadar fark ediyor ki üç çocuğuma sadece onu kullandım