annellmak Taze_anne33 5 yaşında kızım var onda da bephantolbaby kullanmıştım şuan oğlum 5 bucuk aylık onda da bephantolbaby kullanıyorum
albatross aysebb kızımı mahvetti. Öyle kötü pişik oldu ki beyaz beyaz kabarcıklar attı. İlaçla zor topladı. Sanırım herkese iyi gelmiyor 🥹
kalbiminbebegi mekmksns ben de onu aldım ama internette bir yazı okudum sonra hiç kullanmadım bebeğimde şimdi hatırlamıyorum ama, gerçi ben de Hametan hamazinc karıştırıp kullanıyorum onların içinde ne var kim bilir
bsrkdan Mustela Almıştım bize iyi gelmedi pişik yaptı bepanthol piştiği geçirdi ve ondan kullanmaya devam ettik asla pişik olmadı yapınca altına hemen temizliyorum
Elfgrn Pişik kremi değil ama pisige birebir Travogen kullanıyoruz. Doktorumuz 2 aylıkken önermişti 28 aylık hala kullanırım gözle görülür bir bezden diğer beze fark oluşturuyor iyi geliyor.