rabiss__ Taze_anne33 iyi bir bez kullanıp sık sık bezleyınce hiç pişik olmuyor hafif kızarırsa da sudocrem tek geçerim
bnura Taze_anne33 çocukluğumuzun pişik kremi POPOLİN bence güzel ve etkili her bez değişiminde sürüyorum
mimiki Taze_anne33 incia %100 doğal pişik önleyici ben kullanıyorum pişik çok ciddi boyutlarda değilse ertesi güne geçmiş oluyor ama büyük bi pişikse trosyd kullanıyorum eczaneden alabilirsiniz
selvi53 Taze_anne33 ben en çok sudocrem faydasını gördüm hepsini denedim en iyi en hızlı iyileştirici
Antalya0703 Taze_anne33 sudocrem almıştım geçen yıl hem faydasını gördük hemde hemen bitmiyo öncesinde aldıklarım çabuk bitiyordu aynı etkiyi gördük bunda da
dpinaarss1 Taze_anne33 Sudo krem cok iyi benim kızım 2 ay 18 günlük hiç pişik olmadı vucudunada sürüyorum ben
haticekkk Taze_anne33 en derin pişikleri bile hametan pomadla geçirdim canım herşeyi denemiştim bir onda çare buldum
kalbiminbebegi haticekkk ben de hametan hamazinc karıştırıp kullanıyorum yoğun bakım hemşiresi önermişti
kaderbilge Taze_anne33 ben arkonun küçük yesil tüplü kremini kullandım çok memnun kızım 17 aylık hala onu kullaniorum ve temiz icerikli
kalbiminbebegi mekmksns ben de onu aldım ama internette bir yazı okudum sonra hiç kullanmadım bebeğimde şimdi hatırlamıyorum ama, gerçi ben de Hametan hamazinc karıştırıp kullanıyorum onların içinde ne var kim bilir