Antibiyotik alerjim vardı ama ben bir çeşidine alerjim var diye biliyordum doktoruma söyledim gereken önlemler alındı başka bir antibiyotik kullanıldı sezeryan sırasında.aslında tüm antibiyotiklere alerjim varmış.Anestezi teknikeri antibiyotiği damardan çok hızlı verince ben boğulmaya başladım nabzım tansiyonum fırladı gözlerimin önü karardı,nefes alamıyorum çook kötüydü kendime gelmem 15dk sürdü . O boğulma sırasında konuşamıyorum kekeleyerek Ölecek miyim demiştim doktoruma, oğlum nolacak kim bakacak falan diye düşünmüştüm sürekli aklımda o an var. Sırf bu yüzden 2.çocuğu istemiyorum 😭 şuan buraya yazarken bile boğuldum resmen