bebikoluturtle Aynen öyle canım ,normalde sezeryan sonrası hemen ayağa kalkamaz insan ama ben yoğun bakıma girip bebeğimi görmek için ayak uyuşukluğum gidince hemen kalktım.Hemşireler çok şaşırmıştı.Şuan 11 aylık 2 kg doğdu ama sağlıklı çok şükür açığı kapattı 🥰