karimle alpaslanmom_ 🙁evet cok cani aciyo insanin ama hic yardim Alamadim bebeyimede kendimide baktim yalnizdim cok sukur gecti ama geciyo 🫣simdi.1 yasinda bi yerde otur diyip arkasiyla kosuyorum 😅
eylulbebesi_ alpaslanmom_ evet yaa bide cins hemşireler vardı bende kadın bana niye bağırıyosun diyo o halimde cevap verememiştim o salağa hep içimde dert şuanda
gokcen_ bebikoluturtle sezeryanla doğum yaptım doğum anında bebeğimin kilosunun normalden 700 gr düşük ve yoğun bakıma alınacağını doğum anında öğrenmiştim.O an tansiyonum düşüp bayılmıştım.
alparslanmomms bebikoluturtle spinal için iğneyi 6 kere batırmaları :(((( 6. Da buldu vicdansız. Canım o kadar yandı ki zaten stresliydim normal doğum bekliyordum sezaryen oldu
alpaslanmom_ karimle bende aynıydım eşimle ikimiz baktık maşallah rabbim esirgesin bizimkide 4 buçuk aylık
D_deniz bebikoluturtle 9ay 1kez gelmeyip aramayıp doğuma gelen görümcemdi . 9aydır yanımızdamışçasına ortalıkta dolaşıp durmuştu. Zaten ikinci gün kovdum kendisini çok şükür
[silindi] bebikoluturtle doğuma kadar özel ve devlet kaç kez muayene olmama rağmen bebeğin yüzünün ters olduğunu söylemediler. Yani baş aşağı evet ama yüzü sırtıma dönük olması gerekirken karnıma dönükmüş ve beni boşuna 40+6ya kadar bekletmişler. Normal doğum olmazdı boşuna beklemişsin dedi doğumu yaptıran doktor.
soncahilbukucuu bebikoluturtle ahh ahh saymakla bitmez herşeyi hissetim neler neler travma üstüne travma
metomom bebikoluturtle doktorum erkek ve kocaman eli vardı sürekli alttan muayene ediyordu hayatımda ilk kez muayene oldum üstelik erkek doktor bide eli kocamandı ilk zamanlar atlatamadım şu an iyiyim şükür 🙏🏻
Mrskoc bebikoluturtle ilkinde karnıma yaptıkları o baskı berbattı , ikincide il dışına giderken arabada dogum başladıgı için araba fobim oluştu 😅
miabel9 Doğum anında değil ama doğumdan sonra vücudumdaki gazın sırtıma kadar çıkıp bıçak saplar gibi acı vermesiydi nefesimi kesiyordu bağıra bağıra ağlamıştım acıdan😣
bebikoluturtle cLearQueen hım bide öyleleri var vallaha benim uyuşmak için vurulan 2 iğnede tutmadı doktor benden özür diliye diliye dikti beni
YorgunAmaMutluAnne bebikoluturtle evet ebe 2 kolunu komple göğüs altıma koydu öyle baskı yaptı doğumdan daha zordu o basma
CheriBlossom bebikoluturtle doğumdan sonra kucağımda kızım varken geçirdiğim nöbet büyük konuşmıyım ama sanırım bir doğum daha yapamam
bebikoluturtle CheriBlossom bende aynı şeyi düşünüyorum çünkü dudaklarım uçuk içindeydi sırf dikilirken canım yandığı için sancılarım kötüydü ama ıkındıkça rahatlamıştım hiç dikilirken bu kadar canım yanıcağını düşünmedim 🙄😔
3erkekannesi__ bebikoluturtle 3 çocuğum var üçüde yoğun bakımda kaldı doğum değil ama onlardır eve dönmem benim için en büyük travma 🥹
simseklivekalpli bebikoluturtle doğum çok güzel geçmişken asistanin plasentayi parçalı çıkarması sonucu ellerini kollarını rahmime sokarak kalan plasentayi çıkarma cabalari 🤦🏻♀️ ilk doğumum olsaydı doğurmaya tövbe ederdim herhalde
Seftalikokuluhikayem20 En büyük travmam doğum da kızımı kaybedip oğlumu da küveze koymalariydi hastaneden eve boş dönmekti birini toprağa gömdüm birini hastanede birakmakti şimdi çocuk yap diyorlar bu korkuyla asla cesaret edemiyorum
bebikoluturtle Seftalikokuluhikayem20 başınsağ olsun gerçekten çok üzüldüm allah oğluna sağlık uuzn ömürler versin