bebikoluturtle
kurabiyeee
alttan muayene benim de travmam ve saatte 1 bakıldı 🥲 cuma öğlen 12de yatışım oldu cumartesi sabah 7de acil sezaryene alındım, açılmam bir türlü olmuyordu ve saatte bir gelip alttan muayene ediyorlardı canım çıkıyordu resmen, bağırdıkça ebeden azar yiyordum üstelik 😒 o kadar acıya sancıya en son plasentam ayrıldı %30u dışarıya çıkmış ( sonradan epikriz raporumda okudum) acil sezaryene alındım büyük bir şokla, doğumum komple travmamdı maalesef 😔