bebikoluturtle Başından beri sağlık sorunlarımdan dolayı ve oğlumun da kafası büyük olduğu için doğumun sezaryen olacaktı belliydi yani. 35 haftalıkken nstde yoğun sancılarım çıktığından dolayı açılmama bakılması gerekti. Ebe o kadar kabaydı ki, özel hastane olmasına rağmen. Canımı o kadar yaktı ve o kadar bağırıdım ki. Bana dönüp eğer bana yaptırmazsan doktorun yapar bak dedi , doktorum da erkek. O bende bir travma kaldı ve doğum yapalı 3 sene oldu hala alttan muayene olamıyorum, smear aldırmam gerekiyor ama cesaret edemiyorum