123111 MutluPrensesAnnesi evet korunuyordum ama hapı bi kaç gün içmemem bize sürpriz yaptı miroşum oldu ama zor oldu gerçekten rahata alışmışım ben. 😂 MutluPrensesAnnesi
maksbaby Nurmrdvn Allah razı olsun bende uzun süre eğitim aldım zor olsada bı şekilde yapmaya çalışıyorum inşallah bian önce sağlığına kavuşur 🤲
Poncikkkk Nurmrdvn tek çocuk hic cocuk değil gerçektn cok zorluyor yoruyor beni Bir oğlum var 3 yaşında şimdi ikinciye hamileym kızım olacak oğlanın peşinde koşturuyorm akşam sırt ağrısından mahvoluyorum
metomom binnur37 benim bebeğim daha 4 aylık olacak şimdiden 2.muhabbetleei başladı bende sen doğur o zaman ben doğurmayacağım dedim
visneli_turtam Nurmrdvn 2 çocuk,1 kız 1 erkek çok şükür😊tek çocuk hiç çocuk mevzusuna katılmıyorum, çünkü o tek çocuk 3 bedel olabiliyor 😂ama bazen diyorum tek olunca daha kolay sanki,2-3 olunca sorumluluk çoğalıyor
ipickot24 Betelgeuse_ iyiliği var bir kere çoğu şeyi anlgisla karşılıyor. Kıskançlık huy değişmesi vs ilk etapta çok oldu hala atisiyorlar ama yine de bir orta yol bulunuyor. Ben dezavantajini görmedim diyebilirim
Betelgeuse_ ipickot24 teşekkürler cevap için 😊peki bir soru daha, sizin açınızdan zor oldu mu bir tık daha rahatlamisken gene bebek büyütmenin?