[silindi] cicianne_ Bazen ağlıyormuşum neden kardeşim yok, diye. Ama, şu an eksiklik çekmiyorum. Ve bu dünyaya ikinci çocuk geliyor.
hazale966 Nurmrdvn tek çocuk. İsteyen istediğini düşünebiliir herkesin kendi tercihi ve kendi hayatı💁🏻♀️
beceriklianne42 Nurmrdvn iki oglum var biri 6 biri 1 buck yasinda. Erkek cocugu enerjileri bitmiykr. Suan kucuk oglum sakin ama Zaman ne gosterir bilmem. Gunum soyleki afedersin popom yer gormuyr inan. Yemekleri temizligi her Assam kesin ikisinide yikar oyle uyuturum 9 da Yatakta oluruz.
nnoktaa Nurmrdvn 1 oğlum var. Bir de kayınvalidemin doğurduğu var. Tek çocuk. Ben kalabalık aileden geliyorum ama artık hayat şartları tek çocukla kalmayı uygun kılıyor.
beceriklianne42 Nurmrdvn dogdugindan beri iki oglumuda kucuk buyuk ya da yaz kis demedim 8 bucuk gibi Yikadim yatirdim hep bir rutin olustirdum. Ikinci oglumida oyle.. Uykusu gelmemis demedim snra snra ikiside buna alisti
haticenur357 Bende 3 çocuk 2 si oğlan beni bitiryorlar resmen evde her gün her dakika her saat saat her saniye dövüş çekiş kavga Bartu gürültü bitmiyor resmen bir tane oğlum olacağına 3-4 tane kızın olsun vallahi yeter
sumeyyesinanaras Nurmrdvn kızların arasında 2 yaş vardı canım itişe kakışa büyüdüler anlaşamıyorlardı😂 9 yıl sonra tekrar oldu şimdi 2 si birlik oldu bebeyi istemiyorlar öyle bizdeki uyum
sumeyyesinanaras Nurmrdvn kız ikiz gibi oluyorlar ne güzel ablamın oğlanlarda öyle 11-10 yaşlarındalar çok güzel anlaşıyorlar inşallah seninkilerde anlaşır 🤲🏻🌸