Nurmrdvn 21 aylık bir tane çocuğum var. Tek çocuk hiç çocuk söylemine katılıyorum. 😁 İnanılmaz yorucu oluyor evet ama ilgi sevgi tek çocuğa paylaşılıyor. Bir taneyle ilgilenirken ilgilenmek zorunda olduğun başka bir bebek daha yok çünkü. Eltimin çocukları arasında 6 yaş var o bile zorlanıyor yani. Çocuk sayısı arttıkça anne babanın hayat kalitesi de düşüyor bu da bir gerçek. Tek çocukla her yere rahatça gidilebiliyor ama çok olunca hangi biriyle baş edilecek. O yüzden bir süre tek çocukta kararlıyım. Belki 5-6 sene sonra hazır olursam. 😁 Benim de toplam 7 kardeşim var ama hepsi farklı anne babalardan. Kendi annem ve babamdan bir tek ben varım ve 11 yaşıma kadar tek çocuktum. Halimden memnundum.