betul97_ kazandibi yap . Benim kurtarıcım soğuk soğukok güzel Baklava tepsisi ile yapıyorum ben hemen tarif veriyorum 😂
1 su bardağı un
1 su bardağı şeker
1 litre süt
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı nişasta
1 kaşık tereyağ
İlk olarak hangi tepside yapacaksan biraz tereyağ biraz şeker ile tepsi yağla ateş üzeriinde eşit bir şekilde şekeri karameelize olacak şekilde yak
O arada ocakta tereyağ ve vanilya Harici bütün malzemeleri karıştırarak pişir kaynayınca altını kapat tereyağ ve vanilyayı ekle ve tepsiye dök ve soğuması için dolaba👒 afiyet olsun 🐣