masterchefiniz betul97_ tavada olur gözleme tavasında mis gibi olur kesip sararak tabaklara sunum yaparsan iyi olur
betul97_ Uffsananebeslk Yok ya öyle insanlar değiller zaten dediler ne gerek vardı biz bekliyorduk çay çekirdek 😅😅 Ben ilk defa ağırladığım için ayıp olur diye yaptım
betul97_ alinmom Nasip arkadaşım kızı var doğduğundan beri erken uyanıyor 3 yaşında sanırım hala en geç 7’de uyanıyoruz diyor
betul97_ alinmom Bilmiyorum ya sabah 6 uykumun en tatlı zamanı resmen bir yandan kötü ama bir yandan da iyi oluyor resmen gün bitmiyor😅😅 İş yapıyorum, kahvaltı yapıyorum filan bir bakıyorum saat 9😂😂
betul97_ alinmom Gerçekten öyle bu suriler filan nasıl peş peşe doğuruyor anlamıyorum. Kızım ağlasa hemen ilgileniyorum, konuşuyorum bunlar nasıl bakıyor ağlıyorlar hiç duymuyorlar bile
beybimeybi betul97_ islak kek, magnolia ya da kedidili yalancı profiterol yapabilirsiniz. Bunları akşamdan yaparsınız ertesi gune daha iyi dinlenmiş olur. İslak keki dondurma ile de ikram edebilirsiniz