Sekerpare_ prenses37 Açtım on dakika anca beklettim yanmadı yumuşacık New well ile yine 😀bir hafta böyle gezerim sonra dipleri küllü kumral
Sekerpare_ prenses37 Oda çok güzel önce onu kullanırdm ama o tam sarı açmıyor turuncu oluyor bu sarı yapıyo yumuşaklık aynı
Mrskoc prenses37 yani sarılı boyalarda boya kötüşelirse kullanılabilir ama düzenli bir bakım ürünüymüş gibi davranmamak lazım taş gibi yapıyor saçı
Sekerpare_ prenses37 Tutar canım palette mi sanki bende ilk açtım sonra küllü sarı yapmıştım platin gibi olmuştu
prenses37 Sekerpare_ yok ilk senin kullandin aciciyla acicam sonra kullu acik sariya boyuycam sence palette 10.1 mi yoksa nevaton 10.1 mi
Sekerpare_ prenses37 Canım bende ilk açtım New well ile ekim ayında sonra üzerine palette küllü açık sarı yapmıştım çok açık sarı oldu ben diplere küllü kumral yapmıştım
prenses37 Sekerpare_ kiz birde nediycem smdi ben diyelim actim ya sacimi turunculuk cok fazla ertesi gunu tekrar acsam nasil olur daha bi sari olmazmi turunculuk gtmezmi biraz
SuMisalii Sekerpare_ merhaba bana da cesaret verdiniz kendim açmam için ama acaba koyu saçlarda nasıl olur ki birazda boya var tabi 😁
Sekerpare_ SuMisalii Canım benim karamel idi kendim açtım hatta ilk açtığımı birazdan koyacağım ekim ayında herkes bayıldı kuaför böyle yapamaz dendi
SuMisalii prenses37 benim de hemen hemen aynı üstler de baya kendi rengim geldi ama altlar da kahve tınu kızıl ne ararsanız var 😁 siz deneyin sonra bende yapayım öyleyse 😁