prenses37 Kizlar mrb ben sacimi acici kullanmadan sari yapmak istiyorum biliyorum tam sari tutmaz ama tuttu kadr sonra bn onu mor sampuanla acsam nasil olur sizce
Sekerpare_ prenses37 Bende açacağım ekim de açtım yanmadı çok güzel oldu post açtım dün bak istersen kendim yaptım şimdi daha sarı yapacağım
[silindi] prenses37 saçının orjinal rengi nedir ben sana bu konuda yardımcı olabilirim açıcısız aşamalı saç açman hakkında
pivpivpivahmedmuhsin prenses37 Saçlarım bakır kahve tonlarında. Bu zamana kadar iki kez saçlarımı boyayla sarı yaptım. Şu an rus sarısı denen tuhaf bir renk ama bir iki boyamada tam rengi elde edeceğim. Lorelin 01 numaralı mavi yazılı boyasını alın. Igora 22 turuncu azaltıcı ekleyin. Ben iki haftada bir boyuyorum. Rengi bayağı açıyor. Mor şampuanı da saçlarınız turunculaşmaya başladığı an kullanın. Sık sık kullanmanıza gerek yok.
202025 Mor sampuan nasıl bisey hiç kullanmadım yeni boyattim ama beğenmedim rofle yaptırdım daha açık sarı istiyorum napmam gerekir o sampuan sarıyı acarmi
Melovealp 202025 açmaz mor şampuan sadece,küllülük katar sarıya.Turunculuğu matlaştırır.Saçı açmaz,aksine koyulatır cila gibi.Çok kullanılmaz max haftada 1 max 2 kere.Saçı sertleştirir.Çok kullanılırsa sarıyı gri yapar.
[silindi] prenses37 koyu kestane sanırım. Açıcısı içinde olan boya al mesela palette deluxe gibi. Direkt sarı değil de bal köpüğü alabilirsin 8.0 numara. Boyasını hazırlarken içine bir tüp boya için bir fındık boyutu kadar turunculaşma karşıtı krem ekle onun adı igora. Sonra bi bak sonuca mor şampuanla yıkama önce bi o renk bozabilir daha çok platin kadar sarılarda kullanılır. Böyle aşamalı aşamalı açarsın sonra daha sarısını kullanırsın. Daha bilen biri varsa diss atabilir ben bu şekilde başarılı olmuştum djdkmdöd
[silindi] prenses37 kız aşama yok bi anda yapmıcaksın ki. Dediğim gibi bir boyucaksın bir ay kullan sonra daha açık renge boyarsın direkt sarıya boyaman ve tutması zaten imkansız açıcısız bi tuhaf olur bence
[silindi] prenses37 sarıya boyasan da zaten her ay boyamıcak mısın ki bi kerelik mi yapcan her ay boyamakla saç yanar diyorsan yandık tabi 😅
minisinannecigi prenses37 Mor şampuan sac platin olmadıkça bir şey yapmıyor malesef. Mor şampuanın amacı saçtaki turuncu yansimayi notralize etmek, hiç mor şampuanla vakit kaybetmeyin
Sekerpare_ prenses37 Açtım on dakika anca beklettim yanmadı yumuşacık New well ile yine 😀bir hafta böyle gezerim sonra dipleri küllü kumral
SuMisalii Sekerpare_ merhaba bana da cesaret verdiniz kendim açmam için ama acaba koyu saçlarda nasıl olur ki birazda boya var tabi 😁