prenses37 Sekerpare_ kiz birde nediycem smdi ben diyelim actim ya sacimi turunculuk cok fazla ertesi gunu tekrar acsam nasil olur daha bi sari olmazmi turunculuk gtmezmi biraz
Sekerpare_ prenses37 Ben ilk palette açmıştım ekim de turuncu oldu sonra New well ile açtım sarı oldu üstüne küllü sarı çok açıldı yanmadı da
Sekerpare_ SuMisalii Canım benim karamel idi kendim açtım hatta ilk açtığımı birazdan koyacağım ekim ayında herkes bayıldı kuaför böyle yapamaz dendi
SuMisalii Sekerpare_ çok güzel olmuş gerçekten benim baya koyu ve boyalı yanma ihtimali de yüksek korkuyorum.
Melovealp 202025 açmaz mor şampuan sadece,küllülük katar sarıya.Turunculuğu matlaştırır.Saçı açmaz,aksine koyulatır cila gibi.Çok kullanılmaz max haftada 1 max 2 kere.Saçı sertleştirir.Çok kullanılırsa sarıyı gri yapar.
pivpivpivahmedmuhsin prenses37 Saçlarım bakır kahve tonlarında. Bu zamana kadar iki kez saçlarımı boyayla sarı yaptım. Şu an rus sarısı denen tuhaf bir renk ama bir iki boyamada tam rengi elde edeceğim. Lorelin 01 numaralı mavi yazılı boyasını alın. Igora 22 turuncu azaltıcı ekleyin. Ben iki haftada bir boyuyorum. Rengi bayağı açıyor. Mor şampuanı da saçlarınız turunculaşmaya başladığı an kullanın. Sık sık kullanmanıza gerek yok.
prenses37 Sekerpare_ ilk sari hali guzlmis bide onu mor sampuan kullanip hafif grililestircektin ilk sarida ne islem yaptiniz tam olarak
pivpivpivahmedmuhsin prenses37 Koyuysa boyayla da açarsınız ama benimki kadar kısa sürmez. Haftada iki kez bu dediğim boyayla boyayın. Zaten açıcılı bir boya.
Sekerpare_ prenses37 Fotoğraf da ilk açtığım hali tokalı olan boya yoktu. Sonra açık küllü sarı yaptım bayağı açık oldu. Sonra ben dipleri küllü kumral yaptım yıkanmaya yakın kalan boyaya su koydum uçlara hemen duş aldım istediğim gibi oldu