HappyKids her beden kiyafet almıştım ama oğlum Tombis bir bebekti çok şükür, bu yüzden kiyafet bedenlerini pek tutturamadım. Şimdi olsa yenidogan ve 0-3 ay haricinde pek bir kiyafet almazdım sanırım veya daha 9 aylıkken giymesi gerekeni 9-12 değil de 12-18 ay alirdim. Banyo ve mama oturagi olarak kullanılan oturak, bime gelmişti onu acilmiyordu sonra onu açılır da anneme aldık ama olmasa da olurmuş yani. Bir de katlanır su kovası sanirim