HappyKids her şeyi araştırarak aldm ve kullandm o yüzden hic pişmanlığım yok ama.kiza süreli kullanılanlara insan üzülüyor. Mesela reflü yataği
Kanguru
Anne yani beşik( yegeniminkini aldım ama sonra park besikle devam.ettm)
Yaylanan Ana kucağı ( kızım sevmiyor ama gün içinde nereden baksan hala yarım saat vs kullanıyorm) yani fiyatına bakınca daha çok işe yaramasi gerek ama kızım çok neseliyken duruyor, aksi halde hiç sevmiyor.
Emzirme yastığı ( aslında çok güzel ama büyük olduğu için atıyorsun bir köşeye, emzirme anında da elinin altında olmuyor, emziriyosun sonra aklına geliyor vs. Şimdi 5 aylık kızımın oturtmak için kullanıyorm ama onu da pek sevmiyor haliyle)
Philips event emzik ( sadece 1 ay kullandi. O sürede çok işe yaradı ama şimdi tutmuyor emziği)