HappyKids ilk bebek arabasi alirken ucak icine kabul olan bi model, buna dikkat etmemistim ve iki tane olmus oldu, birini evde birini sokakta kullaniyorum mecburen, gerek yoktu buna
Birde normal tahtadan besik aldim ikea model, 3 yasina kadar en azindan kullansin diye, parmakliklari biraz biraz beni korkutmaya basladi. Sanirim park yatak daha mantıklı olurmus
Ben hep uzun kullanimli seyler almak istedim, kisa olan 4-6 ay kullanacagi urunleri almak istemedim
Ben birkaç tane yenidogan seti almistim
Yenidogan 1-2-3 ay bebek kiyafet hediyeleri cok geldi, hic alisveris yapmasam iyiymis
Gene ayni sekilde hevesle birkac oyuncak almistim, geldi sağdan soldan, mutlaka geliyor, onceden almaya gerek yokmus
Kafasinin arkasi duz olmasin diye ici oyuk yastik satiyorlar ya hani, ondan aldim, daha kotu oldu
Doktor asla hicbir sey kullanmamamiz gerektigini kendi kendine saga sola cevirmesi gerektigini soyledi