nnoktaa feyzanuur sene 2005 ya da 2006 yazı. Ne çok oynardım eklenti paketleriyle. Forumlara üyeydim. Oyunun piriydim resmen. Üniversite nedeniyle bıraktım gitti. Hamileyken 4’ü indirdim. Hi keyif vermedi. 3’ü indirdim o da keyif vermedi. Sildim hepsini.
feyzanuur nnoktaa o forumları hatırlıyorum 🥲 sanırım eski tadı aradım ama biraz da yaştan sebep sarmıyor olabilir
berengulce feyzanuur simsin kendisi oldum ben jdjdndm en son sims 3 oynayıp bitirmiştim dur 4 e bende bakayım bebegimi uyuturken😄
annesinintatlisi 4 oynuyorum ama şu ücretli paketler olmayınca çok da zevkli değil gibi onlara da para vermek istemiyorum şimdilik 😅😅😅
feyzanuur annesinintatlisi nasıl peki sizce? ben 3e bayılıyodum sabahlara kadar oynardım ek paketlerle tabi ama 4te kontrolleri bile rahat yapamıyorum yabancı geliyor😄
Snp57asel feyzanuur valla cocuk uyuduktan sonra oyun oynayacak enerjiyi buluyorsaniz helal size ben direk uyur uyumaz kahve sigara yatış 😀😃😄
feyzanuur Snp57asel normalde öyle ama şimdi annemlere geldik gün içinde pek yorulmadım kardeşimin bilgisayarında oynuyorum😂
Sogukbaklava feyzanuur online yda seni yönlendirir öğrenip daha da unutmazsın tavlastars uygulaması çok güzel bilginiz olsun
ggrqnitt feyzanuur benim favori oynumdu kıskandım sizi 🙃🙃 sims dört ek paketlerle güzel oluyor bence ek paket yükleyin. Ne günlerdi duygulandım.
feyzanuur ggrqnitt ek paketli deneyeyim, ben de memlekete geldikçe kardeşimin bilgisayarında oynayabiliyorum yoksa nerdeee🥲çocuğu uyuturken sızardım
biimiyomyardimet feyzanuur ayy bende bayılırım çocukluğumdan beri 🥹 en son pandemide indirmiştim, çocuk doğunca bıraktım bak bi özledim şimdi okuyunca 🤣
feyzanuur biimiyomyardimet insan bazen özlüyor gerçekten. ev-insan yapıp senaryo oluşturması çok sarıyor 🥹🥹🥹
Cileklisut57 feyzanuur The Sims in ilk paketi ah beni çocukluğuma götürdü neredeyse tüm serisini oynamisimdir 4 daha gelişmiş olsada 3 her zaman daha keyifliydi, ilk paketinde bebek beşikle havadan gelirdi 😂
feyzanuur Cileklisut57 ilk paketi ilkokuldayken oynamıştım ay arkadaşlarla cd paylaşımı yapar bilgisayarlara yüklerdik🥹🥹 old gold days resmen