feyzanuur ggrqnitt ek paketli deneyeyim, ben de memlekete geldikçe kardeşimin bilgisayarında oynayabiliyorum yoksa nerdeee🥲çocuğu uyuturken sızardım
feyzanuur biimiyomyardimet insan bazen özlüyor gerçekten. ev-insan yapıp senaryo oluşturması çok sarıyor 🥹🥹🥹
feyzanuur barbiee_ onu hiç oynamadım ya o zamanlar iphone6m vardı hafızası hiçbi şeye yetmiyordu dkfkfm
feyzanuur Cileklisut57 ilk paketi ilkokuldayken oynamıştım ay arkadaşlarla cd paylaşımı yapar bilgisayarlara yüklerdik🥹🥹 old gold days resmen
feyzanuur barbiee_ helal olsun nfnfnf ama benim 16 gb idi 🥲🥲 o oyundan tanışıp evlenen arkadaşım var dkjffj
barbiee_ feyzanuur ay evet bi ara öyleydi wndkdjsk benimde o kadardı herşeyi silmiştim pubg oynamak için ramazanda vazgeçilmez oyunumdu sahura kadar kuzenlerle sjdjsk
feyzanuur barbiee_ ben heycanlanırım ya beceremem galiba dnfncm simste evcilik kuruyorum ben ahahahahx
feyzanuur ggrqnitt eski tadı yokmuş ama. ben de yokken özlüyorum,şimdi başına oturunca sarmadı üzülmeyin bi şey kaçırmıyomuşuz meğer 🫂🥲
sek_kahve feyzanuur ben 2,3,4 hastasıydım diyebilirim. Ama içlerinde favorim sims 3. 4 ek paketsiz aşırı sıkıcı
feyzanuur sek_kahve benim de favorim 3 🫠 4ün normal hali bile karışık geldi ek paketlisini deneyemiycem paslanmışım 🥲