Balin_annesi yazmayayım diyorum da konuştukça batıyorsunuz. Her bir yorumunuz fiyasko. Yazılanların tamamını anlamadığınız, “pasaj altyapısı” diye bir kavramın varlığına ve geçerliğine inanmış olmanızdan belli aslında. Yine koca yorumdan bir tane cümle çekip ona kendinizce(!) bir şeyler yazmışsınız. Bir kere, annelikle ne alakası var konunun? Sizin gibiler çıkamadıkları yerde yapıştırırlar “ben anneyim anne”yi. Yani? Yorumumun bir yerinde “geçmiş olsun” da yazmışım; ona karşılık vermediğinizi de vurgulamışım. Geçmiş olsun diyen birine sağol demeniz için o kişinin avukat mı olması gerekiyor? Niye açık açık belirteyim mesleğimi? Yorumumu anlayabilseydiniz “bu kadın herhalde anlıyor bu işlerden, bu kadar net konuştuğuna göre” derdiniz kendi kendinize. Sonra da “bence zorunluluğu var” demez, bilmediğiniz konularda fikrinizin doğruluğu konusunda ısrar etmezdiniz bu sayede. Ama pardon, bir dahakine “açılın ben avukatım” şeklinde bir girizgahla yorum yaparım.🙋🏻♀️