Balin_annesi Gel kardeşim. Bana bilgi veren, geçmiş olsun diyen, yanlış bilgimi düzeltmeye çalışan, kısacası tamamen post konusu ile alakalı bilgilendirici yorum yapan birine senin gibi “aa öyle mi, bilmiyordum, şikayet için gerekli bir belge var mı” gibi basit bir karşılık bile vermezsem, bir “sağ ol” demezsem, verdiği tüm bilgileri görmezden gelerek sadece ilk cümleyi seçip “bence şöyle böyle” dersem gel benimle alay da et, bana gül de.
Sen önce sana yazdığım ilk yoruma bir bak, sonra da yazdığın cevaba bak. Senin somut bir bilgi üzerine ‘bence zorunlulukları var’ bilmem ne gibi düşünce açıklamasından ibaret ve hukuki dayanaktan yoksun ısrarın karşısında “o zaman onlara da dava aç” demekten başka seçeneğim olmadığını görürsün belki. Alay etmek olmadığını da anlarsın. Anlamazsan da güzel keyfin bilir, o kadar çok istiyorsan her zaman beklerim postlarımla alay etmeni. Sağlıcakla.