barbiee_ oda bi sey soylemiyorki canim.sanirim bende tsh yuksekligi var o yan etki yapiyor benim 5 yil tsh yuksekliginden bebgim olmadi. pihtilasma azalinca ilac kullandiriyor artinca yine iyneye devam kizimda da doğuma kadar boyle yapti.bu yüzdende kızm 10aylik olunca brklemedim hamile kaldimki zaman gitdikice belki hersey daha kotu olur hamile kalayim dogurayim.belki 2yil korundum sonra yine bebegim olmadi bu sepeple ikinciyi yaptim.inan yoksa ikinci bebge ne sabrim nedeki piskolojim.var kızm o kadar zor bebek.simdi hergun oturub kendi kafami sakinlesdiriyorum.motivasyalar veriyorum falan😊☺️🤭