Elvinemine Kizlar ben ilk hamileigimdede iyne kullandim.bundada .doktor damaryoluyla serum yazdi fakat . kanım pihtilasiyor serum gitmiyor kollarim delik oldu bu nasil cozulur .artik yoruldum neden kan pihtilasir🥲😔
Yesillimon Elvinemine Kan sulandırıcı kullanmıyor musun bence ciddi bir sorun Doktor bu konu hakkında bişey demedimi
Prensesannesi32 Elvinemine pıhtılaşma genetiktir genetik test yaptırdım ben 2 hamileliktede iğne kullandim ama serum için ne kadar etki eder birsey diyemeyecegim zaten hamilelikte de kan koyulasir normal durumdan farklıdır
Elvinemine Yesillimon kullanıyorum hamileligim basindan fakat doktor 10gunluk durdurmami soyledi canim .yeniden test verecegim
Elvinemine barbiee_ hamilelikde tabiyki kuallanacagim canim fakat bu pihtilasma herzamanmi oluyor onu çözemiyorum
barbiee_ Elvinemine bende bilmiyorum onu inanki ya bende de var normal zamanda yok heralde hamilelikte çıkıyor. Olsa serum falan vurulduğumuz da gitmez heralde
Elvinemine barbiee_ evet canim ya pihtilasma iyi bi sey diyil allah korusun hamilelikden sonrada olursa kafaya kanpihtiis falan vurma olur diye korkuyorum . doktora gidecegim Perşembe o zaman sorayim ne diyo.sadece serumdan sonra böyle şiş olunca cok korktum
Elvinemine Prensesannesi32 serumu kan pihtilasmasi icin kulanmiyorum canim.cok.zayifladim ilk trmestrde doktor vitaminler yazdi halim yoktu yürümeye .sadece serum kulandigim için kan pıhtılaşması için ilac yazdi.persenme test yapacaklar o zaman kanda pihtilasma artarsa iyneye devam🥲
annesinintatlisi İğneyi önceki hamileliğinde kullandıysan yine kullanacaksın her hamilelikte kullanacaksın
Elvinemine annesinintatlisi kulandim canim tabiykide sorun o diyil sorunum bu pihtilasma neden oluyo serum bir dakika gitmemiş damar tikaniyor gitmiyo kolum şişiyor.bunndan korkoyorum
barbiee_ Elvinemine Allah korusun canım benim valla bende bilmiyorum ki doktora sorduğum da bana dedi hamilelikte her kadında olur dedi bunu diyen kardiyoloji doktoru tabi. Normal zaman da olsa bu zamana kadar çıkmazmıydı ki ?
annesinintatlisi Elvinemine tıkanır tabi ama serum gitmiyorsa dikkat et bir yerde bir tıkanıklık var demek ki kötü etkileyebilir seni perşembeye kalma istersen hemen yarın git ne test yapılacaksa yaptır ilaç kullandığın halde böyleyse ilacın dozu yetersiz geliyor demek ki. Pıhtılaşma hamilelik hormonlarindan oluyormuş genetik yatkınlık da olabiliyormuş
Prensesannesi32 Elvinemine anladim zaten kanın pihtilastiginda serum gitmiyo demişsin yaa hani bizde öyle olmadı o durumlar çünkü bende genetik durum tehlikeli genlerimde var pıhtılaşma bizde ne kadar serum bağlandık öyle birsey olmadi demek istedim aslında ama ilk hamilelikte iğne kullandiysan mecbur diğer hamilelikte de kullanıyorsun
Elvinemine barbiee_ bilmemki canim insallah oglumuda sagsalim dogurupda kucagima alayim.ondan sonra kandan tahlil vetip baktiracagim yani boyle olmaz.kayinvalidemde biraz once kolarima bakib sen daha cocuksun bu pihtilasma neden oluyor neden bu kadra iyne kullaniyorsun.yazik sana diyince iyice kafama taktim
barbiee_ Elvinemine öyle denir mi be ne alaka takma kafana herkeste var kuzum hamilelikte çıkabiliyor benimde ablamda vardı belki bende de vardır diye öylesine yaptırdım çıktı