Elvinemine ama en rahat yer göbek yag tabakası fazla olduğu için kol ya da bacak kadar pek acıtmıyor ben 2.dogumda 35+6 da doğum yaptım sen haftalar eşim yanımda olduğu sürece kolumdan yaptı Rabbım sağlıkla sihhatle kavuştursun inşallah yolunuz zor ama allahin izniyle sonu güzel olacak maalesef herkes gibi bazı şeylere kolay sahip olamıyoruz bazı cefalar çekmek zorunda kaliyoruz Rabbım sonunu güzel eylesin.