whiteblack Huma_kus34 lisede adamakıllı bi tercih yapıp sağlık lisesinden direk hemşire olurdum koca eline bakmazdım kendi ayaklarım üzerinde dururdum 🌹
Annesininguzusu Huma_kus34 şimdiki aklım olsaydı kimseye en başında taviz vermezdim en başında hiç bir olayda susmazdım 😤
arasinnannesi2704 Huma_kus34 EVLENMEZDİM. Nettt yanii evlensem bile en baştan her şeyi isteyen zora sokan dediğini yaptıran ötesini berisini düşünmeyen biri olurdum. Ne kadar kötüysen o kadar değerli oluyorsun
Nazliezgi Huma_kus34 şimdiki aklım oösaydı eşşek gibi ders çalışır okulumu bitirir meslek sahibi olurdum kendi ayaklarım üstünde dururdum kimseye muhtaç olmazdım 🤦♀️
bebegim196_ Huma_kus34 şimdiki aklım olsaydı babamin evinde ölseydimde evlenip ev üstüne gelmeseydim annemi babamı birakmasaydim onları dinleseydim ev üstüne gelmeseydim
Unicorn67 Huma_kus34 şimdiki aklım olsaydı kimseden lafımı esirgemezdim nankör agrasif kendini beğenmiş biri olurdum olmadikta değerimiz mi bilindi 🤣
zezelik85 Evlenmez bekar olarak rahat rahat takılırdım. Gez toz ye iç oh ne güzel….Sorumluluk yok karışan yok görüşen yok kafa nereye ben oraya … Canım kimle görüşmek isterse onunla görüşür istemediğim hiçbir kişiyle görüşmek zorunda kalmazdım…
elmira10 Daha erken evlenirdim 31 yaşında evlendim ve bu yaşımda cocuk sahibi oldum Erken evlenip cocugumu büyütmüş olmak isterdim.
berensim Huma_kus34 eş seçimini çok daha farklı yapardım. Bence en önemli şey evleneceğin kişinin karakteri. Çünkü hayatın resmen ona göre şekilleniyor iyi birine denk geldiysen her şey on numara ama tam tersiyse hayat ızdırap gibi geçer. Benim en büyük pişmanlığım evlenmek değilde evlendiğim adam.