Huma_kus34 böyle cümlem hiç olmadı hagatta çok şükür her seyi mi düşünerek sık dokuyarak yaşadım ne bir insan kalbi incittim ne de başka bir şwy belki de küçükken hata yapmışsam onlara keşkelerim olabilir . Haricinde hep incitmemek için ugrastim insanları ,egitim icin oarcaladim kendimi atanamayinca yuvamı kurdum yine göreve girebilmek icin cabaladim hemen çocuk yapmadim atanamayinca icocuk yaptık bilinçli sonra tekrar üniversite evden okudum yeni yüksek onur belgesiyle mezun oldum ikinciyi yine şu an düşünmeyip bir yil sinava sıkı bir calışma yapacağım Allah ın izniyle .ve iyi ki eşim iyi kii❤️