Huma_kus34 Evlenmezdim diyemem çünkü anne olmak güzel duygu onu tatmak güzel bir şey.Evlenecegim kişi kendi yaşadığım yerden olsaydı annemden uzakta kalmasaydim Evlenecegim kişiyi ailesini iyi dua etseydim her şeyiyle dua etseydim huyu suyu şöyle şöyle olsun diye dua etseydim.